اپ کلوپ

مرجع دانلود نرم‌افزار و بازی اندروید

StayFree Premium – کنترل و مدیریت میزان استفاده از گوشی اندروید

  • ۹

StayFree – Phone Usage Tracker & Overuse Reminder v8.2.0 – پیگیری میزان استفاده از گوشی و برنامه ها    
نسخه پرمیوم و کامل برنامه

گوشی های هوشمند مجموعه های سخت افزاری قدرتمندی هستند که توانایی انجام بسیاری از کار ها را در اختیار ما قرار می دهند. می توان روی این دستگاه ها اپلیکیشن های شبکه اجتماعی، پیام رسان، بازی و … نصب کرد و به مجموعه ای از ارتباطات و سرگرمی های متنوع دسترسی داشت. خیلی از اپلیکیشن های اجتماعی و بازی ها به گونه ای طراحی می شوند تا اعتیادآور باشند و کاربر نتواند به آسانی آن ها را کنار گذاشته و رها کند. به همین دلیل اعتیاد به گوشی هوشمند در بسیاری از کشور ها در حال تبدیل شدن به یک بحران همه گیر است. از عوارض اعتیاد به گوشی می توان به بروز انواع سندرم ها، مشکلات روانی، کم خوابی، پرخاشگری و … اشاره کرد. اگر حس می کنید که بیش از حد از گوشی خود استفاده می کنید، بهترین راه اندازه گیری میزان استفاده و تلاش برای کاهش آن است. می توانید بر اساس میزان استفاده خود از هر برنامه، یک هدف برای خود تعیین کنید و استفاده از گوشی را به میزان تعیین شده کاهش دهید تا از خطرات اعتیاد به گوشی در امان باشید. برای انجام راحت تر این کار، امروز با یک اپلیکیشن عالی در خدمت شما هستیم. StayFree – Phone Usage Tracker & Overuse Reminder عنوان یک اپلیکیشن برای اندازه گیری و کنترل میزان استفاده از گوشی و برنامه های مختلف، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط StayFree Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بفهمید چقدر زمان در تلفن هوشمند و برنامه های مورد علاقه خود صرف می کنید. می توانید محدودیت های استفاده را برای برنامه های خود تنظیم کرده و هنگام عبور از حد مجاز، هشدار دریافت کنید. همچنین می توانید جزئیات استفاده و آمار خود را در مورد تاریخچه استفاده مشاهده کنید. این برنامه رابط کاربری بهینه شده و زیبایی دارد که به آسانی می توانید با آن به درک کاملی از میزان استفاده خود برسید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه StayFree – Phone Usage Tracker & Overuse Reminder اندروید:

  • رابط کاربری بسیار زیبا و بهینه شده
  • ارائه آمار های دقیق با جزئیات کامل
  • مصرف بهینه از باتری و منابع دستگاه
  • دارای تاریخچه کامل برای مشاهده میزان استفاده از گوشی و برنامه ها در هر روز
  • هشدار هنگام استفاده بیش از حد از برنامه ها
  • قابلیت تعیین میزان حد مجاز برای استفاده از هر یک از برنامه ها به صورت دلخواه
  • امکان اضافه کردن برنامه های دلخواه برای محاسبه میزان استفاده
  • امکان خروجی گرفتن از داده های برنامه در قالب فایل های اکسل

اپلیکیشن StayFree – Phone Usage Tracker & Overuse Reminder نظارتی کامل و دقیق روی استفاده از گوشی اعمال می کند و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپ کلوپ به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.


  • تغییرات نسخه 8.2.0

    • StayFree now supports tracking website usage, on top of app usage! Head to the new "websites" section of the app to get it set up and start monitoring how long you spend on different sites. Of course, the app also supports blocking those sites after you hit your usage limit!

آخرین آپدیت:
 12 آبان1400
اندروید مورد نیاز:
5.1
رده سنی:
+3
قیمت در گوگل:
رایگان
دسته بندی:
کاربردی
نیازمند اینترنت
خیر

ارسال نقد و بررسی


نظرات: (۰) هیچ نقد و بررسی یا نظری ارسال نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوب‌ترین اپ و بازی‌ها

محتوای دلخواه شما

آخرین اپلیکیشن‌های سایت

محتوای دلخواه شما

برای شما!

اپ‌کلوپ با آرشیوی قدرتمند شامل 16.000+ اپلیکیشن با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه اپ‌کلوپ است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای اپ‌کلوپ است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!