اپ کلوپ

مرجع دانلود نرم‌افزار و بازی اندروید

Hidden City – بازی اشیاء مخفی راز سایه ها اندروید + مود

  • ۱۲

Hidden City®: Hidden Object Adventure v1.44.4401 + Mod – بازی ماجراجویی اشیاء پنهان اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Hidden City®: Hidden Object Adventure بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای اشیاء مخفی، ماجراجویی، فکری و تقویت ذهن از استودیوی بازیسازی G5 Entertainment برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین و آخرین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای اولین بار در ایران پیش روی شماست. با نصب Hidden City®: Hidden Object Adventure برروی دستگاه اندرویدی تان آماده سفری مهیج شوید، سفری که تا به امروز مثال ان را تجربه نکرده اید! اشیاء ی از شهر ناشناخته در سرتاسر دنیا مشاهده گردیده است که ماجراجویان را به ماجراجویی وادار کرده است! آن ها می خواهند بدانند که آیا شهری ناشناخته وجود دارد یا کلکی در کار است! در حالی که مجموعه ای از کار آگاهان در حال ماجراجویی هستند، یکی از دوستان شما به واسطه دود سیاهی وارد شهر ارواح میشود و تنها کسی که می تواند او را نجات دهد، شما هستید! خودتان را برای گام گذاشتن در شهری عجیب و غریب که تا به حال ندیده اید،  آماده کنید! جایی که در آن جادو و علم در کنار یکدیگر عمل می کنند، تخیل به واقعیت تبدیل می شود و موجودات عجیب و غریب در خیابان ها راه می روند! برای نجات دوست خود قدم در سیاه چال ها بگذارید و علاوه بر ملاقات با شخصیت های مختلف ؛ از آثار باستانی برای پی بردن به حقیقت استفاده بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اشیاء مخفی و ماجراجویی هستید Hidden City®: Hidden Object Adventure را تست بکنید.

برخی از ویژگی های بازی فکری Hidden City®: Hidden Object Adventure اندروید :

  • حضور در 18 مکان مختلف برای ماجراجویی
  • بیش از 910 ماموریت خاص برای پشت سر گذاشتن
  • ملاقات با بیش از 14 شخصیت مختلف
  • 98 اشیاء مخفی برای پیدا کردن
  • نبرد با 15 هیولای خاص در بازیهای کوچک اعتیاداور
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز

بازی Hidden City®: Hidden Object Adventure هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید ؛ در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی  و مود بازی Hidden City®: Hidden Object Adventure تست شده و بدون مشکل اجرا شده اند .


  • تغییرات نسخه 1.44.4401

    • NEW HIDDEN OBJECT SCENE – Martha predicts that Mr. Old will be murdered on his wedding day at the Feast Garden! Can you disguise yourself as a wedding guest and keep him safe?
    • FATEFUL PREDICTION – Tackle 35 quests and get the Family Heirloom Amulet, the Dowry Chest, and more.
    • NEW CHARACTERS – Meet Abner Old, the wealthy groom, and Nora Dunn, the bride’s mother.
    • MINI EVENTS – Check the calendar so that you never miss a mini event.
    • MORE FUN – 30 quests and 5 collections!

آخرین آپدیت:
چهارشنبه 12 آبان1400
اندروید مورد نیاز:
4.4
رده سنی:
+3
قیمت در گوگل:
رایگان
دسته بندی:
ماجراجویی
نیازمند اینترنت
خیر

ارسال نقد و بررسی


نظرات: (۰) هیچ نقد و بررسی یا نظری ارسال نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوب‌ترین اپ و بازی‌ها

محتوای دلخواه شما

آخرین اپلیکیشن‌های سایت

محتوای دلخواه شما

برای شما!

اپ‌کلوپ با آرشیوی قدرتمند شامل 16.000+ اپلیکیشن با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه اپ‌کلوپ است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای اپ‌کلوپ است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!